sábado, 15 de fevereiro de 2014

Palavra do Dia / Vorto de la tago - 1

PLAĈI - agradar, gostar
1- (iu) Veki en iu senton de plezuro kaj simpatian inklino
  (alguém). Despertar em alguém um sentimento de prazer e simpatia.
Ŝi plaĉis al mi tuj.
Ela me agradou imediatamente.
Kiu flatas al ĉiu plaĉas al neniu.
Quem lisonjeia a todos, não agrada a ninguém.
Kaj la muziko plaĉis al ni tiom pli, ke Alfred ĝin sendis.
E a música agradou-nos tanto mais, que Alfred a enviou.
"Atendu," li diris, "tio ne plaĉas al mi."
"Espere", ele disse, isto não está me agradando.

2-  (io) Estigi en iu senton de kontenteco aŭ aprobadon:
   (algo) Causar em alguém um sentimento de contentamento ou aprovação.
Tre plaĉas al mi la blueta fumo de l' cigaro.
Muito me agrada a fumaça azulada do charuto.
Se plaĉos al vi doni al mi respondon.
Se agradar a você dar-me uma resposta.
Al mia reĝa koro vere plaĉis, ke tiel amas min la modestuloj.
Ao meu coração de realeza agradou verdadeiramente, que assim me amam as pessoas modestas.
Ne plaĉos al li, se vi tion faros.
Não agradará a ele, se você fizer aquilo.
Ne plaĉus al ŝi, se mi rifuzus.
Não agradaria a ela, se eu recusasse.

Vorto de la Tago - Programo Mia Amiko
Kontribuo de Rose
Esperanto@Brazilo - http://esperanto.brazilo.org
Movimento Virtual de Esperanto no Brasil

Nenhum comentário:

Postar um comentário